Påskafton

1024 1024 admin
  • 0

Hej!

Glad påsk 🐣!

Det är sent och jag ska alldeles strax sova. Vi har precis kommit hem från våra vänner som vi har firat påsk med. Det gar varit en väldigt trevlig kväll, men nu är jag jättetrött.

Imorse sprang jag 17,5 km. Det var härligt😊, men efteråt var jag trött. Jag gjorde iallafall ett skönt yinyogapass efter löpningen och det var välgörande för kroppen.

Innan vi åkte till våra vänner grejade jag här hemma, men hann bara lite. Jag får göra mer imorgon.

Sov gott❤️!

Johanna

Glad påsk🐣🐇!

Leave a Reply

Your email address will not be published.