Hej!
Det blev sent idag med och nu är jag jättetrött efter en intensiv dag. Jag sprang på löpbandet i morse för det regnade och blåste och var riktigt busväder. Trots att jag sovit ganska dåligt i natt, så gick det ganska bra att springa.
Jobbet i skolan var trevligt och när jag kom hem hade jag fullt upp med de nya sekvenserna gör yogan och förberedelser för elevernas prov nästa vecka. Jag undervisade också nivå 1 och nu är vi igång med bakåtböjningarna, som vi ska fortsätta med i två veckor.
Nu måste jag snart gå och lägga mig.
Ha en fin kväll❤️!
Kram
Johanna

Leave a Reply