Hej!
Hoppas att det har varit en fin Trettonhelg! Jag har jobbat ganska bra de hĂ€r tvĂ„ dagarna och kĂ€nner mig förberedd för arbetsveckan som börjar imorgon. Jag hoppas bara att jag kan ta mig till skolan. Det ska ju bli snöovĂ€derđ.
IgÄr stÀdade jag fÀrdigt yogastudion och idag fÀrdigstÀllde jag jobbet med den nya sekvensen. Jag har ocksÄ köpt lite saker som jag behöver till yogan. Allt Àr alltsÄ förberett och jag ser fram emot att trÀffa eleverna imorgon.
Nu ska jag snart gÄ och lÀgga mig. Imorgon ska jag ju upp tidigt.
Ha en fin kvÀll!
Kramarđ„°
Johanna

Leave a Reply