Nytt försök med videon

724 1024 admin
  • 0

Hej!

Det är måndag eftermiddag och jag är glad för jag har haft en ganska produktiv dag hittills. Dels beror det nog faktiskt på att jag är ensam hemma och kan jobba ostört. Jag älskar familjen, men jag jobbar helt klart bäst när det inte är någon runt omkring.

I går hade jag ju problem med videon, men idag gick det bättre. Jag var nere i yogastudion nu på förmiddagen och spelade in passet igen. Det är en härlig sekvens för benen och du hittar den här:

Nu måste jag fortsätta att jobba med annat. Det är mycket som ska fixas med så här i början av terminen.

Ha en fin eftermiddag och kväll!

Kramar💗

Johanna

Leave a Reply

Your email address will not be published.