Tisdagstankar

1024 683 admin
  • 0

Hej!

Som vanligt på tisdagar har jag ont om tid och tyvärr lite ont i huvudet, men det är inget att göra åt. Jag tror det kommer ifrån att jag sovit för lite i natt. Min mellandotter har åkt iväg på ett volontärprojekt till Slovenien och gick upp klockan kvart över tre i morse. Jag vaknade då och kunde inte somna om.

Jag har haft lång dag i skolan också och nu väntar två yogaklasser. Det blir roligt och jag mår alltid bättre efter det att jag har undervisat även om det också är en ansträngning att undervisa över två timmar i sträck.

På tisdagar hinner jag aldrig så mycket skrivbordsarbete, men det är okej eftersom jag har mer tid resten av veckan.

Nu måste jag förbereda mig för klasserna.

Ha en fin kväll!

Kramar

Johanna 🌸

Leave a Reply

Your email address will not be published.