Lite långtråkigt
https://yogamedjohanna.com/wp-content/uploads/2020/05/IMG_20200513_171001_329-819x1024.jpg 819 1024 admin admin https://secure.gravatar.com/avatar/a527b86a0de990069718bddfcf40844c49e74acf537f129d50777619d225328e?s=96&d=mm&r=gHej, hej! Hur mår du idag? För mig har det varit lite långtråkigt. Att jobba hemifrån är skönt och ger mig mycket frihet, men oj vad jag längtar efter att det ska bli som vanligt igen. Min arbetsplats är ju här hemma, så det är ingen skillnad på det sättet för mig, men jag saknar…
read more




