Jättekall fredag
https://yogamedjohanna.com/wp-content/uploads/2021/02/20210212_210042-1024x1024.jpg 1024 1024 admin admin https://secure.gravatar.com/avatar/a527b86a0de990069718bddfcf40844c49e74acf537f129d50777619d225328e?s=96&d=mm&r=gHej, hej, hoppas att det varit en bra fredag. Jag vaknade tyvärr lite tidigt i morse och kunde in somna om, men jag gick ut och sprang som vanligt ändå. Det var verkligen superkallt i morse. Det stod 16 minus på telefonen! Inte klokt! Det blev ändå en skön löprunda. Jag rensade tankarna lite grann…
read more



