Dags att gå och lägga sig
https://yogamedjohanna.com/wp-content/uploads/2018/05/20180515105645_IMG_9759-1024x683.jpg 1024 683 admin admin https://secure.gravatar.com/avatar/a527b86a0de990069718bddfcf40844c49e74acf537f129d50777619d225328e?s=96&d=mm&r=gDet är sent och jag skall bara skriva några rader. Hoppas att ni haft en fin måndag. Det har varit ytterligare en varm dag här i Göteborg, men jag har inte kunnat vara ute så mycket. Under dagen jobbade jag med yogan och mitt föredrag för Räddningsmissionen, som skall vara inlämnat nästa vecka. Det är…
read more

