Måndag hos optikern och nya träningskläder
https://yogamedjohanna.com/wp-content/uploads/2026/05/20260518_201024-768x1024.jpg 768 1024 admin admin https://secure.gravatar.com/avatar/a527b86a0de990069718bddfcf40844c49e74acf537f129d50777619d225328e?s=96&d=mm&r=gHej! Dagarna går och det är redan måndag kväll. Det känns konstigt att jag inte har haft någon yoga idag, men samtidigt har det varit bra på det sättet att jag har haft mer tid för skolan och skrivandet. Idag har jag också varit hos optikern. Jag håller på att testa att ha linser och…
read more








