Tisdagstankar
https://yogamedjohanna.com/wp-content/uploads/2026/02/IMG_9987-3-1-1024x683.jpg 1024 683 admin admin https://secure.gravatar.com/avatar/a527b86a0de990069718bddfcf40844c49e74acf537f129d50777619d225328e?s=96&d=mm&r=gHej! Som vanligt på tisdagar har jag ont om tid och tyvärr lite ont i huvudet, men det är inget att göra åt. Jag tror det kommer ifrån att jag sovit för lite i natt. Min mellandotter har åkt iväg på ett volontärprojekt till Slovenien och gick upp klockan kvart över tre i morse. Jag…
read more








